Return to Website

Griekenland.net forum

Alles wat u verder nog wilt weten en dat te maken heeft met Griekenland, kunt u in ons forum vragen! Kom regelmatig terug om te kijken of er gereageerd is op uw vraag. NET ALS HET GUESTBOOK IS HET FORUM ER NIET OM RECLAME TE MAKEN

Griekenland.net forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Eilanden rondom Rhodos

kos en karpathos zijn 2 eilanden waar een dag te kort is... Kos is een eiland waar je rustig 2 weken kan verblijven. Mits je alles met de fiets doet! (Kos is het fiets eiland). Met de auto ben je er met 2 dagen door. Karpathos is voor een week prima. Ik moet je erbij zeggen dat ik DAAR nog niet geweest ben, maar heb me laten vertellen dat je daar best een weekje kan toefen... NIET LANGER, naar het schijnt. symi, Nisiros Kalymnos en nog een aantal andere eilandjes zijn prima voor een dagtrip met de boot. Ik moet je er wel bij vertellen dat ik die eilanden niet allemaal vanuit Rhodos heb bezocht en daarom een beetje moeite heb met het inschatten van die afstanden. vanuit Rhodos is het ook nog wel leuk om een dagje naar turkije (Bodrum) tegaan... Als je meer wilt weten, mail me maar... Een heerlijke vakantie toegewenst!!

willem