Return to Website

Dravers Forum

Welkom in het Dravers Forum, het is de bedoeling om hier van gedachten te wisselen over dingen die de drafsport aangaan. Ook vragen m.b.t. de sport zijn hier te stellen.

Dravers Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: ymond boekelte

hoi ivan!!!!!!!!!

ymond is van mijn opa geweest.
was een top beessie.
ik wil alleen heel graag weten of hij nog leeft!!!!
op dit moment heb ik een draver onder het zadel, waarvan ymond de opa is.
allemaal zelf gefokt, wel lachuh!!
luut dooper ken ik niet, maar heel erg bedankt voor je informatie!!!!!!!!!!!!!!

groetjes patty

Re: Re: Re: ymond boekelte

Hoi Patty,

is jouw opa dan mijnheer Groot? Hij zal mij vast niet meer kennen, maar vroeger liep ik altijd met Partick de zoon van Harry op de koers. ik mocht altijd mee. Ik heb zelf veel bij Harry gereden met Feny Hollandia. Dat was geloof ik het eerste kind van hem. Was een heel braaf beestje, maar geen echte crack.
Luut Dooper is een huidige trainer waar Ymond met Harry nog wel eens tegen heeft gereden. Hij reed dan met Ulaan. Ymond won meestal van hem. Hihi

groet Ivan

Re: Re: Re: Re: ymond boekelte

ja dat klopt!
piet groot is mijn opa ja!
ik heb laatst foto's van ymond gekeken, dat waren geweldige tijden, ben jou dan denk ik ook wel tegen gekomen haha.........
die tijden heb ik helaas niet mee mogen maken, dat was voor mijn tijd.(dan maar foto's kijken he!)
paardje van mijn opa had vandaag in de derby moeten lopen, en volgens mijn opa grootste kanshebber!
maar is voor 2 maanden geleden dood neergevallen in stal, was echt te zielig!
ik weet niet of mijn oom piet jr je kent, maar zal hem anders de groeten doen.
en over ymond weet ik nog steeds niet veel meer, ik denk niet meer dat hij leeft?
dat is dan wel een stukje legende weggegooit, ymond staat nog steeds op plaats 10 van snelste paarden in nederland!

heel veel groetjes van patty!!!!!!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: ymond boekelte

Hallo dan weer. een tijdje geleden alweer, maar ja vakantie enzo. Als je foto's van Ymond hebt gekeken dan heb je mij vast wel ergens tussen zien staan. Bij de Derby huldiging liep ik daar ook tussen. Ik had geloog ik een licht blauw t-shirtje aan. Bij de uitreiking van de Gold cup op Groningen stond ik gewoon met mijn snufferd vooraan.
Ik denk niet dat Piet jr. mij kent. Ik ken hem natuurlijk wel van naam en uiterlijk, want hijwas er ook altijd bij. Hij kwam volgens mij ook wel eens rijden bij Harry.

groeten Ivan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ymond boekelte

nou fijne vakantie gehad dan?
k zal nog eens goed naar die foto's kijken!
maar er stonden zo veel mensen bij die huldiging van de derby!
was je toen ongeveer net zo oud als patrick?
rij je dan nu nog wel eens paardjes uit bij harry?????
doe hem dan maar de groeten van piet groot, die kent ie vast nog wel!

groetjes patty