Return to Website

Griekenland.net forum

Alles wat u verder nog wilt weten en dat te maken heeft met Griekenland, kunt u in ons forum vragen! Kom regelmatig terug om te kijken of er gereageerd is op uw vraag. NET ALS HET GUESTBOOK IS HET FORUM ER NIET OM RECLAME TE MAKEN

Griekenland.net forum
Start a New Topic 
1 2 3
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
l
Louise
Info voor een te gekke vakantie!!
Hallo Griekenland-Fans!!! Wij gaan 7 Juli naar Corfu. De vakantiekriebels zijn natuurlijk alweer voor 100% aanwezig. Graag zouden wij onze voorpret met jullie willen delen. Heeft iemand nog info voor ons, om deze vakantie onvergetelijk te maken? Een paar di...
Views: 198   Replies: 0
Last Post: Jun 20, 2003 10:17am
by Louise
j
jeroen
30-06-2003 naar Corfu iemand tips??
hallo iedereen, Nog een dikke week en dan vertekken wij voor 15 dagen naar Corfu, 30-06-2003 om precies te zijn. Wij verblijven in app. nicolaos house in Komeno. Zijn er nog mensen die leuke en verstandige tips hebben?? Ben benieuwd hoe Corfu is dit wordt namel...
Views: 182   Replies: 0
Last Post: Jun 19, 2003 10:30am
by jeroen
scooterverhuur Lesbos
Kan iemand vertellen of er op Lesbos ook scooters verhuurd worden, en zo ja, wat dit kost (indicatie)?
Views: 162   Replies: 0
Last Post: Jun 18, 2003 5:37am
by G.Roelfsema
Athene vermijden
Volgende week vertrek ik naar Griekenland ,ik vlieg op Athene ,daarna moet ik met de wagen richting Patra ,nu is mijn vraag moet ik nog door het centrum van Athene of is de autostrade volledig af ? Mvg Willy
Views: 154   Replies: 0
Last Post: Jun 10, 2003 5:18am
by Anonymous
j
José
Appartement Angela Corfu
Hallo allemaal, Wij gaan in augustus naar Corfu, appartement Angela in Gouvia. Nu vroeg ik me af of iemand ervaringen heeft met het appartement? Alvast bedankt, José
Views: 132   Replies: 0
Last Post: Jun 10, 2003 4:26am
by José
a
anoek
wonen in griekenland
Net als ieder ander jaar begint het weer te kriebelen. Ik wil daar wonen! Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Want hoe leuk het ook lijkt, het is toch ook erg spannend.
Views: 178   Replies: 0
Last Post: Jun 9, 2003 7:47am
by anoek
Island hoppen
Hallo Vakantie-liefhebbers, Ik wil dit jaar eens gaan Island hoppen in het mooie Griekenland. Wie heeft er goeie tips. Santorini lijkt me heel mooi. Heeft er iemand tips...let me effe know. De bedoeling is om in September te gaan. Ik zoek eigenlijk beetje algemene...
Views: 128   Replies: 0
Last Post: Jun 8, 2003 11:00am
by Griekenland fan
No Subject
hallo allemaal, ik ga binnekort op vakantie naar Paros en Santorini. Wie heeft er nog leuke wetenswaardigheden voor mij??? thanx a lot Eveline
Views: 130   Replies: 0
Last Post: Jun 3, 2003 2:13am
by Anonymous
Europe anyone?
Hi, I'm 20 years old male, and I'm also planning on travelling through Europe. I'm arriving at The Netheralnds on July 13 visiting family for a week or so, and then traveling around the country a little (including a few days at Amsterdam). After that, I don't ha...
Views: 125   Replies: 0
Last Post: Jun 2, 2003 4:35am
by Yehuda Lando
No Subject
Hi, I'm 20 years old male, and I'm also planning on travelling through Europe. I'm arriving at The Netheralnds on July 13 visiting family for a week or so, and then traveling around the country a little (including a few days at Amsterdam). After that, I don't ha...
Views: 111   Replies: 0
Last Post: Jun 2, 2003 4:35am
by Anonymous
t
Timmy
Camping No Problem
Het is toch vreselijk dat camping no problem in Agia Galini niet bij de lijst met campings staat; hij is misschien niet groot maar zeker de moeite waard!
Views: 122   Replies: 0
Last Post: Jun 1, 2003 8:50am
by Timmy
d
denise
dolfijnen
ik heb een vraagje, weten jullie of je ook bij Kreta kan zwemmen met dolfijnen??? ik ga in de zomervakantie naar Malia en ik wil gaan zwemmen met dolfijnen of gewoon dolfijnen bekijken. waar zou dat kunnen, hoe moe ik er heen en wat zou het ongeveer gaan kosten?? alv...
Views: 169   Replies: 0
Last Post: May 28, 2003 2:40am
by denise
renovatiewerkzaamheden
Wij gaan in de zomervakantie naar olympia, mycene, athene, meteora en nog meer van dit soort high-lights. Nu schijnt het zo te zijn dat men in Griekenland druk bezig is met renovatiewerkzaamheden met het oog op de olypische spelen van volgend jaar. Mijn vraag is: wee...
Views: 135   Replies: 0
Last Post: May 27, 2003 4:34am
by anton lancel
boottochten tussen de eilanden
weet er iemand of het mogelijk is om vanuit kreta met de boot naar rhodos en vanuit rhodos met de boot naar kos te varen? ik heb al gezocht op pagina's over griekenliand, maar vind niet meteen iets. ik zou ook moeten weten of deze boten dagelijks uitvaren...
Views: 118   Replies: 0
Last Post: May 22, 2003 4:57am
by christina
No Subject
Ik ga volgende week naar Griekenland. Kan iemand wat vertellen over de badplaats Paralia? Valt er in de buurt nog wat te doen. wij huren een auto vanuit thessaloniki. Iemand tips? Ik hoor het graag. groetjes evelyn
Views: 112   Replies: 0
Last Post: May 19, 2003 3:39am
by Anonymous
e
edje
geldautomaten Korfoe
Hallo Griekofielen, kan iemand mij vertellen of er in Agios Gordis op Korfoe ook een geldautomaat is, of moet ik echt helemaal naar Corfu Stad? Ik hoor het graag. Groetjes Ed
Views: 110   Replies: 0
Last Post: May 17, 2003 11:32pm
by edje
Santorini en Mykhonos
Spontane meid(31, zoekt reisgenote om te gaan eilandhoppen naar de leukste en mooiste griekse eilanden.Santorini en Mykhonos,misschien nog Naxos?? Wie is er ook zo dol op Griekenland?? En gaat er met me mee op vakantie,want in je eentje is ook niet alles. Wil waar...
Views: 150   Replies: 0
Last Post: May 16, 2003 10:12am
by miranda
b
Beika
iberostar athina palace
Hallo, Wij gaan met onze twee kinderen naar iberostar athina palace. Wie is daar al geweest en kan ons iets over deze accomadatie vertellen ? Beika
Views: 88   Replies: 0
Last Post: May 10, 2003 2:15pm
by Beika
m
mirko
zakynthos.
Ook ik ga dit jaar voor het 1st naar Zakynthos. Ik heb er al veel zin in. Kan iemand mij vertellen wat jullie ervaringen zijn met Hotel Zante Park?
Views: 124   Replies: 0
Last Post: May 8, 2003 10:15am
by mirko
helppp please
Ik moet het volgende vertalen, maar ik heb helemaal geen verstand van griekenland, zijn eilanden het is van spaans naar nederlands, Grecia staat voor Griekenland. Please, kan iemand mij helpen???? thanx 1.000.000 Grecia Iónico Grecia Ciclades Grecia Dodeca...
Views: 88   Replies: 0
Last Post: May 7, 2003 7:17am
by Monique
l
Lies
No Subject
Heeft er al iemand zowel Kreta als Rhodos bezocht? Welk Grieks eiland zouden jullie me aanraden om een weekje te bezichtigen?
Views: 111   Replies: 0
Last Post: May 6, 2003 3:51am
by Lies
l
Lies
Kreta
Graag zouden we met z'n tweetjes naar Kreta gaan. Probleem? We zouden het liefst een vaste verblijfplaats hebben in een goed hotel, niet te veel toeristische drukte en mogelijkheden om met een gehuurde auto of moto dagelijks uitstapjes te maken. Waar kan ik het best...
Views: 145   Replies: 0
Last Post: May 1, 2003 5:43am
by Lies
f
Frida
De Samaria kloof
Aankomende zomer ga ik op vakantie naar Kreta toe. Ik heb veel informatie gezocht over de samaria kloof. Ik heb gelezen dat de tocht 16km is, en ik vraag me af of dat nu makkelijk vol te houden is. Met wandelen heb ik geen moeite. Alleen heb ik nu de vraag, is deze t...
Views: 117   Replies: 0
Last Post: May 1, 2003 3:05am
by Frida
zakynthos
sorry was naam vergeten en e-mail adres
Views: 126   Replies: 0
Last Post: Apr 30, 2003 2:28am
by Fam. Van drom -v...
Views: 113   Replies: 0
Last Post: Apr 28, 2003 4:58am
by alida kleijer
Zakinthos
hallo wij gaan in september voor het eerst naar Zakinthos, is er iemand, die daar al eerder is geweest en ons hier wat meer informatie over kan geven. [
Views: 116   Replies: 0
Last Post: Apr 26, 2003 4:35pm
by Renate en Jan
No Subject
hallo, wij gaan dit jaar (20-september 15 dgn)voor het eerst naar Zakynthos, is er iemand die daar eerder is geweest en ons iets meer over kan vertellen, groet, Renate en Jan.
Views: 139   Replies: 0
Last Post: Apr 26, 2003 4:31pm
by Anonymous
op vakantie naar Rhodos
Hoi! Vorige zomer in juli ben ik naar Rhodos geweest. Het is mij daar zodanig goed bevallen dat ik er deze zomer absoluut terug naartoe wil. Waarschijnlijk wordt het dit maal september. Kan ik mij dan aan een minstens even goeie vakantie verwachten? (weer, sfeer, op...
Views: 119   Replies: 0
Last Post: Apr 24, 2003 2:45pm
by beatrice
No Subject
als je in griekenland wil werken kijk dan op de site eurojobgr.com en bel voor informatie naar het uitzendbureau dat daar vermeld staat
Views: 128   Replies: 0
Last Post: Apr 22, 2003 11:51am
by Anonymous
job gezocht
Kan iemand mij een vakantie- of zelfs een vaste baan in Griekenland als gastheer o.i.d. aanbieden? Nu woon ik nog in Duitsland, maar kom heel graag naar Nederland om over e.e.a. te praten. Hartelijk dank alvast Albert
Views: 140   Replies: 0
Last Post: Apr 22, 2003 12:02am
by Albert Jansen
Verkeersboetes in Greece :)
Ik vroeg me af wat voor boete er op staat als je zonder rijbewijs daar auto rijdt en gepakt wordt? Iemand die weet waar ik dat kan vinden of het uit zn hoofd weet? Bvd
Views: 116   Replies: 0
Last Post: Apr 17, 2003 6:15am
by Jeffrey
rhodos
kent iemand het hotel blue bay sea side resort op rhodos in ialyssos. Alle info is welkom!
Views: 113   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2003 5:14am
by danielle
Help ! Ik wil gaan duiken!
Binnenkort ga ik op een korte vakantie naar Griekenland, ik weet nog niet exact waar. Wel weet ik dat ik daar een duikcursus wil gaan volgen en dat ik dat het liefst ter plekke regel. Ongetwijfeld zijn er mensen die dit al gedaan hebben. Ik vroeg me af of iemand...
Views: 106   Replies: 0
Last Post: Apr 7, 2003 9:18am
by Anonymous
s
summer
kreta chersonissos
Welke andere malloot (malloten) willen er mee met ons (jongen 28jr en meissie 31jr, elkaar via deze site leren kennen) om eens leker vakantie te gaan vieren. In ons groepje is er een (door omstandigheden) eentje afgehaakt dus we hebben plek. Vertrek 17 juli-31juli, w...
Views: 139   Replies: 0
Last Post: Apr 7, 2003 3:32am
by summer
p
Peter
Reisgenote Griekenland gezocht
Hoi, ik (Peter) ben een leuke peer en ben helemaal gek van Griekenland. Omdat mijn vaste Griekenlandmaatje voor deze zomer andere plannen heeft, ben ik op zoek naar een leuke meid (± 25-35, ik noem maar wat) die net als ik gek is van Griekenland, of dat wil worden...
Views: 111   Replies: 0
Last Post: Apr 6, 2003 8:32am
by Peter
pasen in chania
Weet er iemand of er iets speciaals te doen is in Chania en/of omstreken met de Griekse Pasen
Views: 153   Replies: 0
Last Post: Apr 6, 2003 3:32am
by annie walker
j
jan
Laganas Astir Palace
Wij gaan deze zomer naar Laganas, hotel Astir Palace. Alle informatie is welkom. Ben beniuewd naar reacties van mensen die al in dit hotel zijn geweest. Jan
Views: 126   Replies: 0
Last Post: Apr 3, 2003 5:48am
by jan
peloponnesos -gialova
Wie heeft er informatie over peloponnesos omgeving van het plaatsje gialova.
Views: 122   Replies: 0
Last Post: Apr 2, 2003 1:22am
by b.j.g.reusink
Griekse ferries
Heb op verschillende sites info gevonden over de Griekse ferrie maatschappijen, zoals Anek,Bluestar, Minoan en Super Fast. Ook de MY WAY FERRIES staan vermeld. Ik vind de uren en de prijstabellen, maar geen info over hun boten ???? Aangezien de tijd en plaats v...
Views: 123   Replies: 0
Last Post: Mar 25, 2003 5:20am
by Hoedemakers
e
erik
Reis per wagen naar Griekenland over Servië en Macedonië
Wij willen eind mei 2003 voor 3 à 4 weken per wagen naar Griekenland over Serviê (Joegoslavië) en Macedonië (FYROM). Wie heeft recente ervaringen met het reizen door deze landen. Wij zitten nog met vragen i.v.m.: - de veiligheid in het algemeen, - budgetvriendelij...
Views: 120   Replies: 0
Last Post: Mar 23, 2003 11:38am
by erik
c
Cindy
Corfu??????????????
Hallo allemaal!! Wij gaan in juli lekker 2 weken naar Corfu en we zitten in het plaatjes Dassia. Heeft iemand nog leuke tips wat we absoluut wel of juist niet moeten doen?? En weet iemand of er misschien leuke Nederlandse kroegen daar in de buurt zitten???...
Views: 210   Replies: 0
Last Post: Mar 21, 2003 5:28am
by Cindy
voor het eerst naar athene
Hallo! Over anderhalve maand is het zover; ik ga voor het eerst naar Athene. HEb er heelv eel zin in, maar als ik athene ga bezoeken wil ik wel wat van de stad en de oudheid afweten. Als ik op internet aan het zoeken ben naar een eenvoudige uitleg van de belangrijks...
Views: 113   Replies: 0
Last Post: Mar 16, 2003 9:58am
by Maraiha
werken op Rhodes
Hallo mijn naam is Marie Louise, 5 jaar heb ik met veel plezier gewerkt als reisleidster/gids op Rhodes. Mijn kracht lag in het organiseren van Jeep-safari's. Heel spannend en kei-leuk voor de gasten. En de manier om het eiland te leren kennen. Ver weg van de drukte...
Views: 100   Replies: 0
Last Post: Mar 12, 2003 5:59am
by marie-louise
n
Nikos
Griekse LP's gezocht
Hi, ik ben op zoek na griekse LP's ,vooral griekse Rock ..als iemand mij hiermee kan helpen,laat het even weten.. Met.vr.gr. Nikos
Views: 110   Replies: 0
Last Post: Mar 11, 2003 3:35am
by Nikos
Wereldmonument voor het Graf van het Onbekende Kind
OPROEP Op een centrale plek in Nederland wordt op initiatief van Herman van Veen door Stichting Roos een monument gerealiseerd voor alle gestorven kinderen in de hele wereld. Het gaat om een levenscirkel die bestaat uit 36 menshoge stenen. Elke steen zal uit een an...
Views: 111   Replies: 0
Last Post: Mar 11, 2003 12:27am
by Mirjam van oort
Hotels op kerta regio chernosissos
Hallo, wie kent er paar goede maar niet echt hele dure hotels op kreta. Die niet te ver uit het centrum liggen? Iemand een aanrader??? bedankt
Views: 117   Replies: 0
Last Post: Mar 3, 2003 7:31am
by KAREN DOMINIC
Vakantie Rhodos-stad Hotel Plaza ****
Hallo, deze zomer gaan mijn vriend en ik samen voor de eerste keer naar Rhodos. Zijn er mensen die ons tips kunnen geven wat leuk is om te doen! Wijn zijn beide 23 jaar en houden wel van een avontuurlijke vakantie! We zouden het bijvoorbeeld leuk vinden om te gaan...
Views: 82   Replies: 0
Last Post: Mar 2, 2003 8:09am
by M@nonnie
s
Simon
werk gezocht
Ik ben van plan een Grieks eiland te bezoeken voor langere tijd, liefst Kos. Weet iemand een (horeca)gelegenheid waar ik zou kunnen werken. Groetje Simon...
Views: 115   Replies: 0
Last Post: Feb 21, 2003 4:23am
by Simon
info
hoelang is het vliegen van schiphol naar kreta ??
Views: 108   Replies: 0
Last Post: Feb 20, 2003 12:22am
by maarten
l
Louise
Appartementen Paloma Bianca
Hallo, Ik ga deze zomer met mijn vriend naar Corfu. We hebben voor 15 dagen gereserveerd in Appartementen Paloma Bianca. Kan iemand mij wat meer vertellen over dit complex? En hoe zit het met afstanden naar het strand en de geld automaten. Ook zou ik graag wil...
Views: 119   Replies: 0
Last Post: Feb 15, 2003 3:06am
by Louise
1 2 3
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet