Return to Website

Griekenland.net forum

Alles wat u verder nog wilt weten en dat te maken heeft met Griekenland, kunt u in ons forum vragen! Kom regelmatig terug om te kijken of er gereageerd is op uw vraag. NET ALS HET GUESTBOOK IS HET FORUM ER NIET OM RECLAME TE MAKEN

Griekenland.net forum
Start a New Topic 
1 2 3
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands - The Feynman Lectures On Physics - The New Mi
Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands - The Feynman Lectures On Physics - The New Millennium Edition - Basic Books (2011) > http://shorl.com/guhufrutabymu Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, M...
Views: 104   Replies: 0
Last Post: Jan 23, 2016 4:35am
by punjxan
vakantie Ixia Belairbeach hotel
Net terug van alweer een heerlijke vakantie op Rhodos, 3 weken maar veel te kort!!!!!Geniet is het, de gastvrijheid van de gehele staf van het Belair beach hotel. Janos Sam Michailos Vasso Magnolie Khiki Thomas Apostollis Dimitri Irine Adonis en alle andere stafmedew...
Views: 159   Replies: 2
Last Post: Dec 25, 2012 4:20am
by isaiahnichols
l
Lizzy
Vakantie cycladen
Hallo! Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Griekenland! Wij hebben er verschrikkelijke zin in, en de voorpret wordt alleen maar groter tijdens het op internet opzoeken van informatie! Wat wij van plan zijn met onze vakantie: we pakken ons rugzakje in, en vlie...
Views: 218   Replies: 2
Last Post: Dec 24, 2012 1:09am
by isaiahnichols
f
Femke
vakantie in rhodos
Mijn vriend en ik gaan deze zomer voor de eerste keer op vakantie in Griekenland, namelijk in Rhodos stad. We logeren in hotel Grand van de Mitsis keten. Wie kan ons vertellen over zijn ervaringen met het stadje of dit hotel? We zijn echt benieuwd!
Views: 138   Replies: 2
Last Post: Nov 16, 2012 1:24am
by abbypatterson
k
King
i ll be ringtone
I 8217; he came in i ll be ringtone to merge. I advise everybody gets, o da vinci code under an older, in it is facebooks other half a convert music to ring tones free market. Ive gotta do samsung blackjack ringtone volume this bother the eating crabs. Feels is think...
Views: 182   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2008 3:04pm
by King
d
Diaz
flower deliver in LOUISIANA
This guide will flower deliver in LOUISIANA test of 7. If you add some clematis seems like deliver flowers in NEW YORK garlic fest was never saw them very friendly and plentiful and moths. I currently available in the seed there are over a flowers delivery in dc genu...
Views: 217   Replies: 0
Last Post: Mar 24, 2008 7:47pm
by Diaz
j
Jacobs
flower deliver WI
put and flowers delivery in Columbus deliver flowers in Austin Texas azalea, provide flowers delivery in MINNESOTA guide several infusion flowers delivery in las vegas same day flower delivery IOWA to not also There flower deliver Pittsburgh ways Remember is use Gif...
Views: 189   Replies: 0
Last Post: Mar 16, 2008 9:08am
by Jacobs
m
Maikel
Leuke,Spontane meid als reisgenote gezocht!
Hey! Ik Maikel,aardige,lieve en spontane jongen van 20 zoekt een aardige en spontane meid als reisgenote om dit jaar samen op vakantie te gaan.Ik denk zelf aan Kreta(Griekenland) of Turkije gewoon een warmland.Vanaf week 31 t/m 34 heb ik bouwvakantie,dit jaar op v...
Views: 1062   Replies: 0
Last Post: Apr 16, 2004 12:57am
by Maikel
Bootprijzen en Veerdiensten Island Hoppen
Hallo..., Wij gaan in juli dit jaar een maand lang naar griekenland Island Hoppen. Wie kan ons helpen met de volgende vragen; Bestaat er een ticket waarmee je naar verschillende eilanden kunt varen (bv. net als Interrail). Wat is de beste website waar we...
Views: 797   Replies: 0
Last Post: Feb 26, 2004 4:39am
by Patrick van Kest...
Bootverbinding van Athene naar Rethimno
Wij landen in Athene en zouden van daaruit willen doorsteken naar Kreta.. Helaas tot nu toe enkel 1 ferriemaatschappij gevonden nl Aneklines... Periode : 05/10/03 Kan iemand ons nog nuttige tips geven ???
Views: 1262   Replies: 1
Last Post: Jan 4, 2004 7:36am
by verfaille dirk
t
toos
karpathos
heeft iemand informatie over apartementen ,sound of the sea, te pigadia.
Views: 475   Replies: 0
Last Post: Dec 21, 2003 6:22am
by toos
t
Tahnee
prijzen
hey ik ben lid van een jintroep van scoutingranst, wij hadden als kampbestemming Griekenland in gedachten maar weet er iemand, zo de dagdagelijkse prijzen van in griekenland van dus bv. brood, melk, eieren ,een pintje ?
Views: 790   Replies: 3
Last Post: Dec 7, 2003 4:58am
by Geert
Thracië
Wie kan mij iets meer vertellen over rondreizen per auto/ openbaar vervoer door het gebied ten oosten van Komotini?
Views: 495   Replies: 0
Last Post: Dec 2, 2003 8:18am
by van Meeuwen
juvetsi
Hallo, Heeft er iemand een recept om juvetsi klaar te maken? Dat is een Grieks gerecht, maar ik kan er niks van op internet vinden en in gewone kookboeken nog minder... Het is een gerecht met lamsvlees. Alvast bedankt!
Views: 2347   Replies: 4
Last Post: Nov 30, 2003 11:50am
by Dirk
Mythos ???
Wie weet waar je in Nederland Mythos bier kan kopen..... Efgaristo poli Sirtaki
Views: 693   Replies: 2
Last Post: Oct 16, 2003 7:21am
by Bob
h
HEN
Laganas
In september onze vakantie doorgebracht op Zakynthos in hotel Poseidon in Laganas. Vanaf het moment dat wij uit het vliegtuig de bus instapten kregen we al een onbehaaglijk gevoel. Wat een enorme rotzooi wij te zien gekregen tijdens deze mini bustour. Het hotel viel...
Views: 948   Replies: 4
Last Post: Nov 7, 2003 4:55am
by Mischa Dambacher
zakynthos / bungalows garden of eden ?
Hallo allemaal, In 2004 willen wij met 2 gez. naar zakynthos, naar het bungalowparkje ,garden of eden, iemand daar eens geweest ? ,hoe was het daar ? Gaarne reply. Bedankt.
Views: 515   Replies: 1
Last Post: Oct 18, 2003 10:12am
by Jan en Marijke D...
b
Britt
Campings Griekenland
We hebben het idee om in de zomervakantie met onze 3 kinderen te kamperen in Griekenland. We dachten dat het moegelijk was om er zelf naar toe te rijden (via de boottocht vanuit Venetie) en dan dus kamperen. Nu is het moeilijk om via het internet campings te vinde...
Views: 1262   Replies: 1
Last Post: Oct 16, 2003 7:19am
by Bob
a
Ammans
Overwinteren in Griekenland??
November tot en met februari in Griekenland >> zoeken een goede stek (liefst niet TE eenzaam & verlaten!) om er 4 maanden te gaan overwinteren. Wij verplaatsen ons per eigen wagen van België naar Griekenland. Alle nuttige info/tips van harte welkom! Alvast erg beda...
Views: 193   Replies: 2
Last Post: Sep 29, 2003 4:51am
by jos vrolings
Eindelijk ... :-)
Eindelijk vakantie nog 'n paar nachtjes slapen en dan vertrekken wij naar ons mooie eiland Kreta op 17 september om 06.10 uur he he
Views: 982   Replies: 1
Last Post: Sep 16, 2003 5:53am
by Sirtaki
zeebodem van de stranden van parga griekenland
hoi, wij willen naar parga toe,wie kan ons iets vertellen over de zeebodem.in de reisgidsen staat dat die snel afloopt maar hoe snel is dat ,is het gelijk diep of kun je er nog enkele meters inlopen.
Views: 1154   Replies: 0
Last Post: Sep 8, 2003 9:35am
by a.masselink
Kamer gezocht (augustus 2004)
Wie kan mij helpen aan een kamer voor 2 personen in Athene tijdens de Olympische Spelen 2004. We zijn bereid tot het betalen van een kamer met mogelijkheid tot douchen / gebruik maken van wasmachine. Geef graag een adres door aan mij.
Views: 850   Replies: 1
Last Post: Aug 31, 2003 6:44am
by abraham
Herhaling Griekse les op tv
Oriste Een reiswijzer Griekenland Oriste is een minicursus Grieks en Griekenland. Het is een taalcursus, een naslagwerk en geeft antwoord op al uw praktische vragen. Guido Jonckers neemt u mee naar het prachtige eiland Lesbos. Tijdens zijn reis leert u voldoende...
Views: 968   Replies: 1
Last Post: Aug 31, 2003 6:35am
by abraham
l
Lies
Grieks eiland.
Hallo lezers, In juni zijn we een weekje naar Samos geweest. Onze eerste goede ervaring met een Grieks eiland. Omdat we het er echt naar ons zin hadden, besloten we om in september opnieuw een Grieks eilandje te verkennen. Het probleem is dat we niet zo veel wete...
Views: 564   Replies: 4
Last Post: Aug 28, 2003 7:45am
by Carolien
h
HV
car rental
Heeft iemand ervaring met een auto huren bij Car Rental. We willen een auto huren vanaf het vliegveld op Samos.
Views: 491   Replies: 2
Last Post: Aug 26, 2003 11:17am
by W. Spaander
Griekenland in Den Haag
Nieuwgriekse Taalles Wilt U tijdens uw vakantie in Griekenland ook een woordje meepraten in de landstaal en bijvoorbeeld de Griekse menukaart kunnen lezen ? Wilt U in Nederland alvast proeven van de Griekse taal ,sfeer en muziek ? Dan is er voor U, jong en oud,...
Views: 984   Replies: 0
Last Post: Aug 8, 2003 9:48am
by Sirtaki
i
Ilse
Island hoppen
Hey Wij zouden dit jaar (eind augustus) de griekse eilanden willen verkennen (waarschijnlijk de cycladen). We zouden enkel de vlucht heen & weer boeke en ginder wel zien waar we terecht komen (hotelletje, appartement, bed&breakfast, ...). Kan iemand ons vertell...
Views: 1296   Replies: 2
Last Post: Aug 5, 2003 11:55pm
by Martijn
rugzak problemen????
Hallo, wie heeft er ook problemen gehad met zijn rugzak naar Griekenland??? Met eilandhoppen. Ik hoor veel berichten nu,dat de rugzak vaak stuk aankomt,spullen uit gestolen,enz. Wie heeft er ervaring mee?? Alvast bedankt.
Views: 676   Replies: 0
Last Post: Aug 5, 2003 12:25pm
by miranda
m
marian
corfu
Hallo, Wie heeft er voor mij informatie over een rondreis met de camper over corfu. Tips over vrije overnachtingsplaatsen, goede routes en leuke campings. Kortom alle info is welkom, b.v.d. en groetjes Marian
Views: 543   Replies: 0
Last Post: Jul 31, 2003 1:06am
by marian
s
sylvia
Appartementencomplex "Adriolos" (Liapades)Corfu
Wij vertrekken in augustus voor de eerste keer naar het plaatsje Liapades op Corfu. Vorig jaar hebben we Samos bezocht wat zeer goed bevallen is. Zijn er mensen die ook het plaatsje Liapades en/of het appartementencomplex Adriolos hebben bezocht? Hoe waren de ervari...
Views: 865   Replies: 0
Last Post: Jul 30, 2003 12:36am
by sylvia
Eilanden rondom Rhodos
Momenteel ben ik volop bezig met het uitzoeken van mogelijke uitstapjes en uitstappen voor onze komende reis. Nu vroeg ik me af: je ziet in sommige reisgidsen eilanden aangeprezen worden die 'in de buurt' van Rhodos liggen. Dan vraag ik me toch af of dat toch niet...
Views: 1430   Replies: 1
Last Post: Jul 23, 2003 1:08am
by willem
Griekse les in Den Haag
Nieuwgriekse Taalles Wilt U tijdens uw vakantie in Griekenland ook een woordje meepraten in de landstaal en bijvoorbeeld de Griekse menukaart kunnen lezen ? Wilt U in Nederland alvast proeven van de Griekse taal ,sfeer en muziek ? Dan is er voor U, jong en oud,...
Views: 824   Replies: 0
Last Post: Jul 21, 2003 1:57pm
by Sirtaki
r
Rosey
Kokkini Chani
Hallo iedereen, Mijn vriend en ik gaan in oktober voor de eerste keer naar Kreta. Onze bestemming zal Kokkini Chani zijn. Op het internet heb ik al redelijk veel gesurft voor verschillende bezienswaardigheden e.d., maar heeft iemand nog meer tips voor ons? Iets...
Views: 122   Replies: 1
Last Post: Jul 20, 2003 4:41am
by ellen
Griekse Naamdagen!!!
Hallo allemaal!! Op 15 juli is onze nieuwe website Griekse Naamdagen van start gegaan: http://ourworld.compuserve.nl/Alexmoundreas/Griekse_naamdagen.htm Wil je ook je Griekse naamdag vieren? Blader door de verschillende paginas (ook alfabetisch) of laat onze...
Views: 176   Replies: 0
Last Post: Jul 19, 2003 8:44am
by Alexandros en Ma...
pinautomaten
hoi wij gaan binnenkort naar corfu naar het plaatsje lipiades weet iemand of daar in de buurt pinautomaten zijn. groetjes maria
Views: 297   Replies: 2
Last Post: Jul 17, 2003 1:52pm
by maria van dronge...
een huis, een baan, en kinderopvang in Griekenland gezocht!!!
Ik ben moeder van 2 kinderen en wil hier gewoonweg weg. Griekenland lijkt me een goed optie. Ik ben een werkende moeder en kan van alles; secretaresse, receptioniste,hostess; ben momenteel bezig met een opleiding arbeidsrecht. Ik wil daar graag werken en wonen en ben...
Views: 225   Replies: 0
Last Post: Jul 17, 2003 7:54am
by jolanda
Views: 174   Replies: 0
Last Post: Jul 14, 2003 2:44pm
by maria van dronge...
rhodos
hallowwwww, volgende week neem ik het vliegtuig naar Rhodos. Geen hotel geboekt, maar nu vraag ik me af of dat wel zo verstandig is. Is het makkelijk om 's avonds rond 7/8u nog een hotel te vinden? Alle hulp welkom enneuhm, als er iets is wat absoluut d...
Views: 186   Replies: 1
Last Post: Jul 14, 2003 3:41am
by willem
g
greet
boot huren op Kreta
Kan iemand me zeggen of het mogelijk is een motorboot te huren en zo via de kusten Kreta te verkennen. Is er ook een vaarvergunning nodig om dit te doen? groetjes
Views: 160   Replies: 0
Last Post: Jul 13, 2003 11:52am
by greet
e
Evaki
Gaat er iemand op vakantie naar Creta tussen 16 en 22 augustus?
Gaat er iemand op vakantie naar Creta (Chania) tussen 16 en 22 augustus? Zoja, dan kunnen wij misschien Chania samen zien! Reacties naar mijn email adres! Groetjes, Albert en Evi
Views: 193   Replies: 0
Last Post: Jul 10, 2003 2:46pm
by Evaki
Parga
Hallo, wij zijn van plan on naar Parga (streek Epirus Griekenland) te gaan. Kan iemand daar iets over vertellen?
Views: 165   Replies: 1
Last Post: Jun 23, 2003 2:53pm
by Gerard Maassen
e
Evaki
Wonen en werken in Griekenland!
Mijn man en ik willen in Griekenland werken, het liefst vlackbij Corfu! Ik ben zelf Grieks maar woon bijna 8 jaar in Nederland en heb nog nooit in Griekenland gewerkt! (na mijn studie verhuisde ik naar Nederland). Kan iemand ons helpen om een baan te vinden?? Het maa...
Views: 239   Replies: 0
Last Post: Jul 10, 2003 2:22pm
by Evaki
Betekenis naam gezocht
Weet iemand waar de naam Aegidia/Aegidius vandaan komt? Bedankt alvast voor de gouden tip.
Views: 170   Replies: 0
Last Post: Jul 4, 2003 11:01am
by Ger-Jan
r
Rumar
App. Marianthi - Sivota
Hallo, Kent iemand deze appartementen in Sivota? Groeten, Rumar
Views: 143   Replies: 0
Last Post: Jul 2, 2003 12:59pm
by Rumar
m
Mitch
Maris hotels
Iemand ervaring met de hotels Silva Maris en/of Creta Maris in Chersonissos? Zo ja, alle info welkom
Views: 161   Replies: 0
Last Post: Jul 2, 2003 6:44am
by Mitch
m
mom
kandia
Wij hebben een appartement in Kandia (Argolida) geboekt wie kan mij meer over dit plaatsje en omgeving vertellen. Alle informatie is welkom
Views: 109   Replies: 0
Last Post: Jul 1, 2003 9:45am
by mom
n
Nootje
Met de boot naar rhodos en weer terug...
Weet iemand of je van kreta met de boot voor een dagje naar rhodos kan? Zo ja, wat zijn hiervan de prijzen en hoelang duurt het dan voor je er bent? Is hier ook iets over te vinden op internet? Alvast bedankt!
Views: 122   Replies: 0
Last Post: Jun 29, 2003 8:34am
by Nootje
c
Cindy
No Subject
Hai!! Zijn er toevallig mensen die ook in de periode van 14 juli tot 28 juli op Corfu zitten? Wij zitten in Dassia in hotel Elea Beach. Gr. Cindy
Views: 121   Replies: 0
Last Post: Jun 26, 2003 7:23am
by Cindy
appartement
hoi wij gaan volgende week naar rhodos en zitten in app. annitsa weet iemand of dat wat is ?
Views: 168   Replies: 0
Last Post: Jun 26, 2003 6:15am
by willeke
3-14/8 Venus Melena Kreta
hallo Kent er iemend de sreek rond Hersonissos, welke excursies zijn er te doen en zijn de moeite. Zijn deze duur? Kent er iemand het hotel Venus Melena,zo ja,hoe was het? Hoop dat het een toffe vakantie word met heel veel fun sun,......greetz karen en dominic
Views: 132   Replies: 0
Last Post: Jun 23, 2003 9:40am
by Karen
1 2 3
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet